Ādas diagnostika ar Beauté Pacifique

Kopš mana ādas pētīšanas pasākuma ar briesmīgajām bildēm, mana interese par ādas diagnostiku nebūt nav mazinājusies. No cilvēkiem, kas saistīti ar kosmētikas industriju, dzirdēju neviennozīmīgu viedoli par diagnostikas metodi, kuru izmantoja manā pirmajā mēģinājumā. Tapēc labprāt piekritu vēl vienam mēģinājumam (salīdzināt rezultātus taču vajag) un gāju ciemos pie Beauté Pacifique.

thumb_show.php

Nedaudz vairāk par zīmolu pašu. Ta ienākšanu mūsu aptiekās kaut kā biju palaidusi garām, taču Beauté Pacifique ir dermokosmētikas zīmols no Dānijas ar gandrīz 20 gadu garu vēsturi. Zīmols lepojas ar to, ka tā produktus par labiem ir atzinis pat šīs zemes karaļnams un par tā brīvprātīgo skaistuma vēstnesi kalpo supermodeļu ēras zvaigzne Helena Kristensena.

Būtībā sejas diagnostika Beauté Pacifique ir kā papildlīdzreklis, lai precīzi varētu novērtēt klientu ādas stāvokli, ieteikt piemērotākos produktus un secināt, vai produkts ir spējis situāciju uzlabot, veicot atkartotu pārbaudi pēc 3 mēnešiem. Pati diagnostika balstās uz sejas ādas skenēšanu ar DermaScan ultraskaņas aparatūru, kas fiksē klientu ādas stāvokli līdz pat dziļākajiem zemādas līmeņiem, tādejādi nosakot ādas patieso stāvokli, struktūru, blīvumu un bojājumus ādas dziļākajos līmeņos.  Pati procedūra ir absolūti nesāpīga un aizņem minimālu laiku. Manā gadījumā tiek secināts, ka bojāts ādas virsējais slānis (saule, kairinājums vai kāds cits iemesls), aktivitāte ādai novērojama dziļākajos slāņos, bet tā varētu būt daudz labāka. Pēc diagnostikas tiek atzīmēti produkti, kuri tiek ieteikti tieši man un saņemu arī produktu paraudziņus izmēģināšanai. Akcents uz maigu kopšanu un ādas atjaunošanu, kas man tika rekomendēts jau iepriekš.

1

Beauté Pacifique kosmētika pēc sastāva man patīk ļoti, tāpat to tekstūŗas un smarža. Kā galvenā nesošā eļļa tiek izmantots skvalāns, kas nodrošina arī lielisku aktīvo vielu transportēšanu ādas dziļākajos slāņos (n no kura man neiaziet ciet poras un neuzmetas pumpas). Par produktu iedarbīgumu man grūti teikt no pāris lietošanas reizēm, bet aktīvo sastāvdaļu klātbūtne man liek skatīties uz šo zīmolu cerīgi. Patīkami, ka mājas lapā pie katra produkta var atrast pilnu sastāvdaļu sarakstu, kas, vismaz man, ļoti atvieglo dzīvi.

Beauté Pacifique sejas ādas diagnostika ir bezmaksas, apskatīt, kur un kā tas notiek var šeit.

* attēli no Beauté Pacifique materiāliem

10 thoughts on “Ādas diagnostika ar Beauté Pacifique

  1. Tiesi biju ari uz so diagnostiku un dabuju paraudzinus izmeginasanai. Jau krietnu laiku esmu zinkariga par siem produktiem. Butu interesanti palasit par taviem iespaidiem un pieredzi ar vinu lidzekliem 🙂

      • rezultati aptuveni atbilda manai nojautai, guvu oficialu apstiprinajumu, ka attirisanas un exfoliation joma jabut saudzigakai 😀 rit jau bus nedela ka cakli lietoju paraudzinus, par nopietnam izmainam, protams, spriest paragri, bet sajutas ir patikamas, domaju, ka vismaz vienu no man ieteiktajiem produktiem noteikti turpinasu lietot 🙂

  2. Vai esi sākusi lietot kādu pilno iepakojumu? Gribas zināt vai tiešām pēc 3 mēnešiem ir redzams rezultāts. Pēc paraugiem esmu ar šiem saslimusi, bet pagaidām neesmu saņēmusies nopirkt par to naudu par kādu tiek tirgoti.
    Baigi patika tīrošās putas, sajūta pēc tām. Super3 arī.

  3. Just wish to say your article is as surprising.
    The clearness in your post is simply great and i could assume you are an expert on this subject.
    Well with your permission allow me to grab your RSS feed to keep up to date with forthcoming post.
    Thanks a million and please continue the enjoyable work.

  4. Interesanti, kā citiem- man pēc 3 mēnešu Beauty Pacific krēma Super3 lietošanas diagnostikas aparāts neuzrādīja ne vismazākās izmaiņas ādas stāvoklī (nožēlojams kā pirms, tā pēc ;-))? Jāatzīst, ka īpaši par to nepārdzīvoju, jo esmu apmierināta ar to, tikai kārtējo reizi pārliecinājos, ka- vai nu tāda diagnostika ir reklāmas triks ar iebiedēšanu, vai arī- nevajag pārāk daudz gaidīt ne no viena līdzekļa. Krēmu akcijas ietvaros varēja iegādāties ar 25% atlaidi, tas lietojās ļoti ekonomiski un patiešām patika.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

