Babor Beauty Fluid – eksperimenta rezultāti

Pirms gandrīz mēneša uzsāku bloga eksperimentu. Tā mērķis- pārbaudīt uz savas ādas Babor Beauty Fluid iedarbību. Nu par rezultātiem.

Eksperimenta sākums sakrita ar manu slimošanu. Ekstrēmākus apstākļus produkta izmēģināšanai pie labākās gribas nevarētu mākslīgi radīt. Telpu sausais gaiss, stress, ko organismam rada slimošana, sausa, jutīga, pelēcīga āda. Bet katru dienu, lai cik slikti arī nejustos, lietoju Babor Beauty Fluid, kas kopā ar salvešu kasti un ūdens pudeli atradās blakus gultai.

Vispirms jau gribu brīdināt ampulu lietošanas “jauniņos”. Lai arī kādi palīglīdzekļi jums būtu šo apmulu atvēršanai, es ieteiktu izmantot visparastākos virtuves biezos cimdus, kurus lietojam ar karstām pannām. Iepriekš, atverot matu ampulas, es sagriezu roku tik dziļi, ka tur bija iesaistīta ģībšana un džentelmenis, kas mani skaisti aiztransportēja uz gultu, ar dvielī ietītu roku. Tā kā uzmanāmies, sarunāts?

Kā jau eksperimenta ievadrakstā minēju, es izvēlējos desmit dažādas ampulas. Katra no tām atšķīrās pēc lietošanas mērķa, smaržas, tekstūras. Ja viena bija gandrīz fluīda formā, cita- šķidras tekstūras, kā ūdens. Tāpēc jāuzmanās arī ar uzklāšanu, lai lielākā daļa labuma neizlītu starp pirkstiem. Man viena ampula pietika 3-4 lietošanas reizēm. Ja fluīdu uzklāju vairāk, tas var “rullēties'” nost, kad jāuzklāj dekoratīvā kosmētika. Lietoju no rīta un vakarā uz attīrītas ādas, zem dienas / nakts krēma.

Par rezultātiem. Jā, man patika rezultāts! Ādas tonuss, mitrināšana, barošana, toņa vienmērīgums – viss, ko arī gaidīju. Acīmredzamu rezultātu uzreiz pēc uzkāšanas redzēju no Anti Stress Fluid un Moisture Pluss Fluid. Domāju, ka tas slimošanas laikā arī bija visvajadzīgākais- mitrināšana un nomierināšana, tāpēc āda arī tik labi reaģēja. Manai jutīgajai ādai ar šim apmulām nebija nekādu problēmu – pat ne apsārtums.

Rezumējot – varu droši ieteikt, īpaši pavasarī, kad pēc garās ziemas āda ir blāva un pelēcīga, lietot intensīva kursa veidā. Parunājot ar speciālistu, izvēlēties, kādu problēmu risināt un attiecīgi piemeklē atbilstošos Babor Beauty Fluid. Domāju, ka rezultāts būtu vēl labāks, ja es būtu paņēmusi, piemēram, trīs veidu apmulas, kas precīzi atbilstu manām problēmām,  un lietojusi tikai tās.

Babor Beauty Fluid nopērkami salonos. Es tos iegādājos pie Babor zīmola treneres Kristīnes salonā MarVinc, Smilšu ielā 12.

4 thoughts on “Babor Beauty Fluid – eksperimenta rezultāti

  1. oj nabags (par to sagriešanos), ja tik laba atsauksme tad būs jāpamēģina. Un jā piekrītu slimošana ir īstens pārbaudījums kopjošai kosmētikai, man Visionnaire mēģināšana sakrita ar slimību.

Komentēt

WordPress.com blogs.