Orly Won`t Chip laka

Esmu virslakas meklējumos. Galvenā prasība – pagarināt lakas mūžu vismaz līdz 4-5 dienām. Un es zinu, ka tas ir iespējams. Laikos, kad nagu lakošanu uzticēju profesionāļiem, uz salonu gāju pirmdien, laku nost ņēmu sestdien, kad tā sāka izrādīt nodiluma pazīmes. Tātad laka turējās gandrīz nedēlu. Jau toreiz manikīre man stāstīja, ka ātri žūstošās virskārtas, kādas es mīlu, samazina lakas noturību. Laikam jau būs jāpiekrīt, jo mana mīļā Seche Vite laku nožāvē zibenīgi, bet noturība liek vēlēties ko labāku. Brīžos, kad man nav vēlmes izmēgināt jaunas lakas, es labprāt nagus lakotu tikai reizi nedēļā, pat pieciešot ilgāku žušanu uz ilgnoturības rēķina.

Tieši šādu apsvērumu dēļ nopirku Orly Won`t Chip, kur jau pats nosaukums rosina lielas cerības. Un velti, velti! Mani vienkārši dzen kokā šādi daudzsološi apgalvojumi, kas nedod rezultātu. Izmēģināju  salikumā ar vairākām lakām un visas sāka drupt jau pirmās dienas vakarā. Nē, nu varbūt šī virslaka darbojas tikai komplektā ar Orly lakām, bet nu pagaidām šis līdzeklis ir pilnīga vilšanās. Man tiešam žēl, jo līdz šim Orly bija mans mīļākais ražotājs dažādu manikīra palīglīdzekļu jomā.

Mīļie lasītāji! Būšu ļoti pateicīga, ja varēsiet ieteikt ko labu nagu lakas dzīvotspējas pagarināšanai.

16 thoughts on “Orly Won`t Chip laka

  1. Man laka vienmēr turas ap nedēļu. Lietoju kā bāzi jau minēto Orly Bonder, šobrīd virslaka man ir Orly Glosser, pirms tam bija OPI Top Coat. Pagaidām lielu atšķirību starp šiem abiem neredzu, Glosser it kā ilgāk saglabā spīdumu.
    Un, lai laka ātrāk nožūtu lietoju Orly Flash Dry, ko uzpilina virsū virslakai.

    • Tā, ielieku sarakstā arī Glosser. Man gan aizdomas, ka Tu esi viens no tiem fenomenālajiem un laimīgajiem cilvēkiem, kuriem laka vienkārši turas labi 🙂 Un turas visas lakas, neatkarīgi no ražotāja?

      • Var jau būt 😀 Man stipri nagi, varbūt tāpēc. Atceros, kad agrāk bija plānāki un šķēlās, tad tik labi neturējās. Bet šķiet, ka noturība paildzinājās kopš sāku lietot apakšā Bonder.
        Turās visas, jāpadomā, kādas nu man ir: Orly, Opi, Spa Ritual, China Glaze, Nubar, L’oreal. Visas +/- turas vienādi.

  2. Man viss vienkārši neko nekrāsoju pa virsu, bet gana bieži pārlakoju nagus, pirmkārt tāpēc kā es nekad nenostaigātu ar vienu nagu laku 4 un vairāk dienas, garlaicīgi, dažādi meikapi, apģērbi un t.t., otrkārt visas virskārtas, kas man bija, nenormāli ilgi žūst, un es esmu nepacietīga 😀

  3. Bonder tikai zem lakas lieku 🙂 augšā neko. Jau tā sanāk apakškārta + 2-3 nagu lakas slāņi. Pietiek tam nabaga nagam 🙂

  4. Es arī balsoju par Anny gel gloss, lasi manā blogā atsauksmi un lai veicas meklējumos! 🙂

Komentēt

WordPress.com blogs.