Salonu apskats – Riga Top Hair

Pagājušā gada nogalē beidzās kādas man nozīmīgas attiecības. Ar manu frizieri. Vienu no sievietes nozīmīgākajiem cilvēkiem, jo tieši frizieris var padarīt sievieti par skaistuli, pacelt viņas pašapziņu mākoņos. Un tikai frizieris var piespiest dāmu šņukstēt kā 5gadīgai un mēnesi atteikties noņemt cepuri pie ieslēgtas gaismas. Uzreiz jāsaka, ka es dodu priekšroku frizieriem vīriešiem. Mani pieredzes kilometri ir pierādījuši, ka tieši kungi labāk redz to, kas sievieti padara skaistu (CMIIW). Veicu pamatīgu aptauju par potenciālajiem kandidātiem (manu draudzeņu iemīļotākajiem meistariem) un tā nokļuvu Riga Top Hair.

sal

Salons ir ļoti labā vietā – netālu no Galerija Centrs, Aspazijas bulvārī 30. To ir viegli atrast, lai gan salons atrodas otrajā stāvā. Riga Top Hair piedāvā pilnu salona pamatpakalpojumu klāstu- friziera, kosmetologa, manikīra / pedikīra, ķermeņa kopšanas pakalpojumus. To visu var detalizēti apskatīt salona mājas lapā. No uzgaidāmās zonas var redzēt tikai frizieru zāli, kas ir ļoti plaša, ar daudziem logiem un labu apgaismojumu, kas noteikti palīdz darbā vasaras sezonā. Pārējie salona pakalpojumi tiek piedāvāti atsevišķos kabinetos, kurus neredzēju. No plauktos piedāvātās kosmētikas redzams, ka tiek strādāts ar Tigi, Revlon, Joico, Elixir 69 un vēl daudziem zīmoliem, bet man tika izmantota Tigi matu kosmētika.

Salona vizītkarte ir administratore. Mana apmeklējuma brīdī dāma tika pārsteigta vai iztraucēta, jebkurā gadījumā, man radās iespaids, ka viņa ir ļoti aizņemta. Iespējams tāpēc man netika piedāvāta kafija vai tēja, kamēr gaidīju. Izklaidēju sevi ar diviem uzgaidāmajā zonā pieejamajiem žurnāliem.

Lai gan pirmais iespaids bija neviennozīmīgs, tieši frizieris bija nevainojams. Tā kā tā bija mūsu pirmā tikšanās, tika izrunātas manas vēlmes (īsāks, vieglāks griezums) un no viņa puses ieteikumi, kā to labāk sasniegt. Tieši šajā posmā ari tika piedāvāta kafija, bet man nepatīk neko dzert, kamēr mana galva ir dīvainās pozās un lielu daļu laika pavadu ar matiem uz sejas. Procesa laikā tika paskaidrots, kāda veida griezums tiek veidots un kāpēc. Man tiešām palaimējās ar frizieri, jo es vēlos kaut kādu tikai man saprotamu proporciju starp pļāpāšanu, draudzīgumu un manis likšanu mierā, ko šis meistars uzķēra. Saņēmu arī ieteikumu par matu veidošanu. Un patīkami, ka man matos netika likti veidošanas produkti, jo ieraugot putas un lakas man parādās zosāda. Cena- Ls 22, kas ir ļoti adekvāta un pat viduvēja cena normālā salonā.

Kopsavilkums sekojošs. Ar friziera darbu esmu apmierināta par 150% un noteikti nākšu vēl.Vienīgā piezīme (mans darbs ir piekasīties) ir galvas masāžas iztrūkums matu mazgāšanas laikā. Esmu tā pieradusi pie šī procesa, ka biju pat pārsteigta, ka masāža var nebūt.

Par salonu kopumā – man liekas, ka pašam salonam būtu izdevīgāk, ja klienti sajustu ne tikai meistaru rūpes, bet arī to “laipni lūgti mūsu pasaulē” no salona administrācijas, kas liktu atgriezties un izmēģināt arvien jaunus pakalpojumus. Novēlu tomēr to kafiju gatavot un svaigi ziedi vāzē uzgaidāmajā zonā ir nenovērtējami salona imidža uzturēšanā un spodrināšanā. Kā saka- sīkums, bet patīkami.

Foto ņemts šeit.

3 thoughts on “Salonu apskats – Riga Top Hair

  1. Uz Riga Top Hair jau eju vairāku gadu garumā. Tur tiešām frizieriem var uzticēties par visiem 100%. Piemēram, man riebjas, ja manus garos matus frizieris ilgi žāvē un veido – man patīk, ka to izdara ātri un efektīgi. Top Hair mīļā friziere Elīna vienmēr tā arī dara. Turklāt man svarīgi, lai frizieris ar manu nemēģina “pļāpāt par neko”. Visbiežāk es vienkārši gribu atpūsties un lasīt žurnālus. Šis salons tad nu ir mans glābiņš – kolosāli matu meistari un lieliska attieksme.

Komentēt

WordPress.com blogs.