Dezodoranti – Babe, Maria Galland, Fa, Weleda

Man dezodoranti vairāk ir ziemas aktualitāte, kad apģērba kārtas veicina svīšanu. Tomēr ari vasarā šī ādas kopšanas produktu grupa netiek aizmirsta. Lūk četri dezodoranti, kurus lietoju pēdējo mēnešu laikā. Ideāls joprojām nav atrasts, katram no šiem ir savi plusi un mīnusi. Pirms apskata vēlos pateikt, ka es neesmu no īpaši svīstošajiem cilvēkiem, man svīšana problēmas sagādā stresa brīžos, kad esmu  kā skunkss,kurš signalizē par pamanītajām briesmām.

deo

Maria Galland 425 Soft and Gentle Cream Deodorant ir,šķiet, mans pirmais krēmveida dezodorants. Produkta korpuss ir mazliet jāpagriež, lai dabūtu vajadzīgo produkta daudzumu. Šis antiperspirants nesatur alkoholu, to var lietot pēc skūšanās (neesmu gan izmēģinājusi), Maigs svaigi pūderains aromāts, ražotājs apgalvo, ka sastāvā ir smaržvielas, kas nekairina ādu. Jā, nekādu problēmu ar ādu tas nerada, ātri nožūst, turas visu dienu, nerada slapju sajūtu, pat vakarā paduses ir klātas ar tādu kā (neredzamu) pūdera kārtiņu. Tomēr ar superlielu stresu šis produkts galā netiks. Diezgan augsta cena – ap EUR 11.

Babe Rol-On Deodorant ir antiperspirants, kas paredzēts jutīgai ādai, nesatur alkoholu, maigs aromāts. Nožūst ātri, labs ikdienas lietošanai, lieliem svīdējiem būs nedaudz par maigu.

Fa Sport Double Power 72h Sporty Fresh – iegādājos skrējienā cauri RIMI, kad nebija laika pārdomāt izvēli. Šis no visiem šodienas apskata produktiem būs visiedarbīgākais. Nezinu, vai tiešām darbojas 72 stundas, jo vakaros to mazgāju nost, bet dienas laikā savas īpašības nezaudē. Lai gan uz iepakojuma ir uzraksts Ultra Dry, man nepatīk tā ilgā žūšanas pēc uzklāšanas un mitrā sajuta, kuru reizēm jūtu arī dienas laikā. Man nepatīk arī aromāts – kaut kas super lēti saldgans, lai gan tas nav uzmācīgs un dienas laikā es šo smaržu nejūtu.

Joprojām izmēģinu arī dabīgos dezodorantu. Weleda Sage Deodorant nopirku lielajā iepakojumā pēc veiksmīgās pieredzes ar šī paša ražotāja citrusu dezodorantu. Turklāt šis ir arī Emīlijas – Into the Gloss bloga veidotājas mīļākais dezodorants. Tomēr mans viedoklis nav tik viennozīmīgs. Man pati dezodoranta aromāts – aromātisku garšaugu buķete. Sastāvā ir ari tējas koka eļļa. Ir ari spirts, kas var kairināt ādu, bet man nav pret to pretenziju. Man šis dezodorants liekas pārāk mitrs- ilgi žūst, dienas laikā slapjuma sajūta var atgriezties. turklāt uz manis tas darbojas viļņveidīgi – reizēm viss labi, reizēm jūtu, ka dezodorants ļoti ātri zaudē iedarbīgumu.

Kāds ir jūsu patspatspats labākais un mīļākais dezodorants?

31 thoughts on “Dezodoranti – Babe, Maria Galland, Fa, Weleda

  1. Man patīk Madaras dezodorants. Es lietoju arī SebaMed, bet tas man patīk mazāk, traucē dažreiz tā aromāts. Es gan arī neesmu no tiem, kas bieži svīst, tāpēc, apģērbam kļūstot plānākam, dezodorantu lietoju arvien retāk, drīzāk paņemu līdzi somiņā katram gadījumam. Agrāk lietoju Nivea ‘izbīdāmo’ – tas, protams, bija visefektīvākais, bet nepatika ‘smagais’ sastāvs.

  2. Neesmu regulāra deo lietotāja, bet cik nu 10 gadi atpakaļ esmu izmēģinājusies no drogu klāsta, šķiet visi vienādi neiedarbīgi, atšķiras tikai smarža. Vairākus gadus nelietoju nekādus (jo dzīvoju ar pārliecību, ka jēgas nekādas), bet pagāšvasar aptiekā nopirku Iwostin deo – viedoklis neviennozīmgs – nepatī ka pailgi žūst-uzklāju pirms sāku krāsoties, bet pēc vēl nav pavisam nožuvis. Darbojas salīdzinoši labi, bet ne 100%.
    Jau pagāšgad gribēju izmēģināt Vichy 72h dēl teicamajām atsauksmēm, tad nu šogad tas ir nopirkts un gaida savu kārtu. Ņemšu līdzi uz Turciju, tad redzēs kā sevi parādīs karstumā.

    • Es aizmirstu, ka jānopērk Vichy dezodorants. Man viena draudzene jau nezcik gadus neko citu nelieto, kā tikai šo – esot visiedarbīgākais. Bet bija tieši viens -laikam ar zaļo korķīti

    • Sen neesmu bijis šajā blogā, pat neatceros cik sen. Neteikšu, ka par Vichy nekā labāka nav, bet man nācies neko labāku atrast, un laikam jau es reiz arī biju par to izteicies. Vīriešiem ir divi atšķirīgi Vichy (vismaz Francijā un Beneluksā), bet nekādu atšķirību neredzu. Arī alauna kristālam, ko iesaku, nav nekādas atšķirības, no kādas firmas, ja vien tas tiešām ir alauna kristāls. Alauna kristāls glābj tikai uz tīras ādas un ar tīrām drēbēm, ja es velku pletkreklu trešo reizi, alauns nelīdzēs. Bet vīriešiem alauns ir arī ļoti labs mazām brūcītēm no skūšanās (sievietes jau arī dažas skujas ar skuvekli). Samitrinām, pabraukājam pāri brūcītei, noskalojam asinis, un noliekam atpakaļ, kur tas stāvēja. Tas ir līdzīgi jūras sāļajam ūdenim, kurš dziedē. Protams, nevajag sacerēties pārāk daudz, tik efektīvs tas nav.

  3. Es šobrīd lietoju kristālu dezodorantu, patīk, bet viņš gan neaptur svīšanu, tikai neļauj rasties nepatīkamajam sviedru aromātam. Līdzīgs ir arī Nuxe rullītis, tikai viņam pašam tāda ļoti specifiska smarža. Dienās, kad man ir svarīgi, lai nebūtu nekādas svīšanas, lietoju Dove dezodorantu, kas līdz šim ir arī vienīgais no pūšamajiem dezodorantiem, kurš man patīk.
    Jaunas Garnier Neo krēmveida antiperspirants man, diemžēl, nederēja, kaut arī tekstūra viņam ļoti patīkama.

  4. Man visu laiku bija pildnīgi ok ar Fa produktiem, līdz sāku intereseties par alumīniju un tādām lietām. Lietoju gan Madara, gan Hauska, gan to Natural, bet tik labs kā ķimija nav neviens.. 😀 vipār baigi labs ir Sanex, bet to reti var dabūt Latvijā. Kā var saprast kura ķimija ir ok un kura nav? Jo ja man jāsmērē, piemēram Madara, tad es labāk to naudu iztērēju saldējumā.

    • mani joprojām interesē, cik pamatotas ir šīs runas par ķīmijas kaitīgumu, vai ir konkrēti pētījumi, kas pamato šo produktu kaitīgumu.
      Bet drošības pēc pamīšus lietoju “ķīmiskos” ar”dabīgajiem”. Tev Hauschka patika?

      • šobrīd esmu hauskas kosmētikas varā. 😀 No aptuveni viņu 8 produktiem ko lietoju katru dienu, dezdorants ir pirkums ko netakartošu, atšķirība no Madaras, šim ir stipraks aromats.

      • Pagāšvasar palasīju diezgan daudz forumus par dezodorantiem. Tur arī uzskr’ju informācijai par iedarbīgākajiem un tiem kas var arī kaitēt.
        Ir viens ļoti iedarbīgs, nopērkams tikai aptiekā Maxim (tam laikam arī ir vislielākais alumīnija daudzums sastāvā), cena aptuveni kā Vichy. Viņš gan jālieto specifiski – jālasa instrukcija, citādi nestrādās un darbojas uz 3-5 dienām. No šī deo bija dažas meitenes, kurām pēc tā regulāras lietošanas nācās griezties pie ķirurga (nebija gan sīkāk uzrakstīts kas par vainu). BET tik spēcīgs deo iespējams piemērots cilvēkiem, kuriem svīšana tiešām ir liela problēma vai saistīta ar kādu slimību. Un droši vien pašam jāizvērtē vai tiešām katru dienu to vajag.
        tai pat laikā ir vēl viens aptiekā nopērkamais Driclor, it kā tik pat iedarbīgs kā Maxim (tikai 2x mazāks iepakojums un cena), aptiekāre teica, ka jau labu laiku pērk viņu savai mammai un viss esot kārtībā (tieši jautāju viņai vai nevar iedzīvoties nepatikšanās ar tādiem). It kā jau farmaceitei vajadzētu zināt par kaitīgumu/nekaitīgumu.
        Es gan pati nenoriskēju viņus pirkt, jo nav tā svīšana tik liela problēma.
        Bet, ja kādam ir, tad var pameklēt info par Maxim, ir daudz forumu par to.

      • Atradu zalesinfo mājas lapā par driclor:
        “Driclor ir ārīgi lietojams līdzeklis, kam grūtniecība nav kontrindikācija lietošanai, tāpēc to var lietot arī grūtnieces. Sistēmiskās darbības tam nav, tā izpaužas vienīgi uz ādas virspusēja slāņa. Aktīva viela veido ar ādas olbaltumvielām kompleksu, kas aizprosto daļēji poras, un sviedru iztvaikošana nedaudz pārorientējas uz citiem ceļiem, kur tas notiek vieglāk, un uz organisma iekšējo ekskrēciju (izdalīšanu), piem. caur nierēm. Tāpēc mazinās pastiprināta svīšana. Šis izveidotais komplekss ir ļoti izturīgs un ilgstošs, tāpēc šim antiperspirantam ir ilgstoša iedarbība. Retos gadījumos var būt alerģija. Ja būs tāda, tad noteikti pārtraukt to izmantošanu.”
        Varbūt kādam noder info 🙂

  5. Runājot par dezodorantu kaitīgumu, no vienas dermatoloģes dzirdēju, ka veikalos pieejamajos dezodorantos tās it kā kaitīgās vielas neesot tik lielos daudzumos, lai spētu kaitēt. Galvenais esot nesmērēt dezodorantu uz tikko noskūtām padusēm.
    Runājot par manu mīļāko dezodorantu, mans must have ir Forever Aloe Ever- Shield zīmuļveida dezodorants (pie izplatītājiem jāmeklē)- liels iepakojums, patīkams lietošanā, ekonomisks, neuzkrītoša smarža, nav nekāda lipīguma un slapjuma, diezgan iedarbīgs, taču laikam nederēs ekstremāliem svīdējiem, jo sastāvs dabīgs. Šis dezodorants tāds interesants- jo ilgāk viņu lieto, jo iedarbīgāks tas kļūst. Laikam lielākais mīnuss ir tas, ka to nevar vienkārši nopirkt jebkurā veikalā, bet izmēģināt tiešām vērts.

    • Tas jau ir absolūti muļķīgi domāt, ka jebkurā kosmētikā, kuru pie mums ir atļauts tirgot, kādas vielas varētu būt kaitīgos daudzumus. Pie mums jau nav Āfrika 🙂
      Par Tavu deo pat dzirdējusi nebiju – interesanti!

      • Nav Āfrika, bet veikalos tirgo Vjetnamas pangasijas un graudus pēc novākšanas apstrādā ar Raundapu 🙂

      • vispār jau murgs, ka pircējam jābūt ārprātīgi izglītotam, jāstaigā ar lupu pa veikaliem, lai izlasītu sīkiem burtiem sarakstītos sastāvos, jāatšķir mārketinga saukļi no realitātes.

  6. Great beat ! I would like to apprentice while you amend your site, how can i subscribe for a blog site?
    The account aided me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of
    this your broadcast offered bright clear concept

  7. Es, kā vīrietis, iesaku pamēģināt Vichy rullīša dezorantu. Franču Parashop divi gabali komplektā parasti nemaksā vairāk par 15 €. Iepriekš lietoju visādus. Šis apsola 72 stundas bez smakas, bet es nekad vēl neesmu tik reti dušā bijis, izņemot pāris no pasaules attālinātus reģionus varbūt divreiz dzīvē.

Komentēt

Veidojiet bezmaksas vietni vai emuāru vietnē WordPress.com.