Aprīļa favorīti

Favorītu sarakstam es izvēlos produktus, kuri vēl nav parādījušies iepriekšējo mēnešu apskatos. Cenšos neatkārtoties, bet, protams, daudzus no iepriekšminētajiem lietoju joprojām.

favorites_april

Institut Esthederm Morpho Control serums, kam mans siluets jāpadara daiļāks. Man grūti spriest, cik precīzi tas ir iedarbīgs, jo apkārtmērus neesmu mērījusi un salīdzinājusi, bet man patīk tā tekstūra, ļoti ātra iesūkšanās ādā. Serums nekarsē un nesaldē, tāpēc patīk vēl vairāk. Padara ādu gludu un maigu.

Lielisks sejas krēms – Clinique Even Better Skin Tone Correcting Lotion SPF 20. Viegls fluīds, pēc uzklāšanas mazliet lipīgs, bet ātri nosēžas un sniedz ne gluži matētu, bet vienmērīgu sejas toni. Uz tā labi klājas jebkuri tonālie līdzekļi. Noteikti pirktu lielo iepakojumu, bet tagad ir iznācis šī krēma jaunais variants ar SPF 40, tāpēc pirkšu to.

Artdeco Skin Yoga Body Dry Oil sausā eļļa ar manoi ekstraktu – smaržo pēc ziediem un kokosriekstiem, ātri iesūcas ādā, labi pabaro un mitrina, nepadarot ādu pārlieku eļļainu un lipīgu.

Clinique  Even Better Clinical Dark Spot Corrector -serums, kas cīnās ar saules, vecuma, aknes izraisītu pigmentāciju. Superizteiktai pigmentācijai, kā uz manas omes rokām, ar tikai šo serumu nepietiks, bet manu ādas toni padara vienmērīgāku.

Klorane šampūns ar mandeļu pienu – par spīti neviennozīmīgajām manu lasītāju atsauksmēm par šo zīmolu,man Klorane šampūni patīk. Nepadara matus smagus, labi attīra, mati ar šo šampūnu ir apjomīgāki un ilgāk paliek svaigi.

6 thoughts on “Aprīļa favorīti

Komentēt

WordPress.com blogs.