Anna Liepa lūpu balzami

Negribu pārspīlēt situācijas nopietnību, bet esmu atradusi labāko lūpu balzamu. Tas ir viens no retajiem kosmētikas līdzekļiem, kuru lietoju visu gadu jebkurā diennakts laikā, tāpēc mēģināts ir tiešām daudz kas. Un izskatās, ka vismaz vienā produktu grupā varu būt izteikti patriotiska, jo iepriekšējais favorīts bija Dzintars ražojums. Mazliet detalizētāk par jauno atklājumu – Anna Liepa lūpu balzamiem.

Es, ja ta atklāti, esmu pretiniece lūpu produktiem trauciņos, jo parasti par lūpu krāsu iedomājos jau izlekusi uz ielas. Un braukt ar pirkstu eļļainās smērēs, ja nav iespēja nomazgāt rokas – tas nav priekš manis. Zinu, ka citiem ir gluži pretēji – koķeti ar zeltnesi uzziest uz lūpām balzamu, savilkt lūpas “bantītē” un paplikšķināt skropstas ir sievišķīgi, veselīgi pašapziņai un apkārtējiem vīriešiem. Šis balzams man patīk tik ļoti, ka mazais ķobītis man pat liekas mīlīgs un papildinošs pašam produktam.

Pats balzams ir diezgan ciets, tas ir jāatkausē ar pirkstu, uzklājams vairākos piegājienos, ja ir vēlme pēc spēcīgākas iedarbības. Piešķir delikātu un dabīgu koptu lūpu spīduma efektu. Nav sajūtas, ka uz lūpām ir kaut kas mākslīgs, lipīgs un svešs. Jo sastāvs ir ļoti dabīgs un vienkāršs- šī sviets, mandeļu eļļa, bišu vasks un ēteriskā eļļa, kas atšķiras dažādiem produktiem. Izcili mīkstina lūpas. Un smarža…. ta ir fantastiska! Balzami ir pieejami ar saldo apelsīnu vai saldo madeļu eļļām. Es pat nevaru pateikt, kurš man patīk labāk.  Varbūt mandeļu, jo atgādina manus iecienītos mandeļu bezē cepumus.

Ja par mīnusiem, tad manis pieminētais iepakojums. Un domāju, ka ziemā somā līdzi nav vēlams nēsāt, jo būs ļoti ciets. Tāpēc man jau tagad viens balzams stāv darbā, otrs mājās pie gultas. Noteikti iesaku izmēģināt!

Kur nopirkt? Skaties kartē tuvāko veikalu.

Cik maksā? Apm. Ls 3 / 10 g.

18 thoughts on “Anna Liepa lūpu balzami

  1. Vispār man šie ar rokām gatavotie balzamiņi kaut kā baigi iepatikušies. Lietojusi esmu Ekoell balzamus sejai un lūpiņām, Super!! Sajūsmas pilns kliedziens! Domāju, ka šis gan jau tik pat labs, ja ne labāks, jo cilvēks tomēr ir licis savu enerģētiku šajā visā iekšā.
    Arī ķobītī un ciets, bet daudz nemaz īstenībā nevajag. 🙂

  2. nee es un burciņās tas ir divas nesavienojas lietas, lai cik labs produkts nebūtu, es to nelietošu, vai arī lietošu ļoti neilgi, nu nepatīk man ta sviesta kasīšana ārā no burkas 😉 Tas gan attiecās tikai uz eļļainiem produktiem, neprasi kāpēc, nezinu, tarakāni 🙂

  3. nu krēmus es ķeksēju ārā ar lāpstiņu. Krēmveida acu ēnas varu klāt ar pirkstu, bet tas laikam tāpēc ka es to daru mājas, un dienas laikā man šī darbība nav jāatkārto 🙂

  4. Es reiz pat saņēmus un aizrakstīju Madaras kompānijai par to, ka kāpēc tieši šādos trauciņos vairs neražo, jo jaunajiem, kas ir tūbiņās ir cita konsistence un tie ir tādi ķemīgi, tā, ka vējā mati pielīp pie lūpām. Bet izrādās daudzas dāmas iebildušas tieši par to pašu nepatiku zieķēt ar pirkstu.
    Bet ziniet kāpēc man tieši šadi patīk? Jo es,piemēram, tos uzklāju ar lūpām, kamēr jauns tikmēr vienkārši, katru lūpu atsevišķi un tad kā parasti saberzē vienu pret otru. Protams, kad produkts sāk tukšoties ir tomēr tie pirksteļi jāliek lietā, bet sākums labs.

  5. Atbalsojums: Lūpu balzami – Palmer`s Cacao Butter Formula, Nuxe Reve de Miel | Skaistuma dienas grāmata

  6. Atbalsojums: Blogeru iedvesmoti pirkumi, kas izrādījušies ļoti veiksmīgi | Ievas blogs

Komentēt

Veidojiet bezmaksas vietni vai emuāru vietnē WordPress.com.