Tukšā tara – maijs

Pavisam tukšs šoreiz izlietoto produktu maiss, toties visi izcilnieki!

tuksa_tara_maijs

Clinique Even Better Skin Tone Correction Lotion SPF 20 – ļoti labs viegls sejas aizsargkrēms ar SPF. Tekstūra vasarai ideāla. Pirktu pilnu izmēru, ja nebūtu iznācis jaunā versijā ar minimālu toni un SPF 45 (šo arī nopirku).

Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector – izlietoju ātri un ar patikšanu. Silikonīgs serums, kas izlīdzina ādas toni.

Klorane šampūni ar mandelēm un nātriatsauksme.

La Roche – Posay Toleriane – ļoti labs, maigs līdzeklis jutīgas sejas attīrīšanai. Labi noņem dekoratīvo kosmētiku, mīkstina ādu. Rekomendēts jebkurai ādai ar jutīguma pazīmēm. Nesatur virsmaktīvas vielas, smaržvielas, konservantus. Ideāls maigai sejas kopšanai. Noteikti tiks atkārtots.

12 thoughts on “Tukšā tara – maijs

  1. Wonderful beat ! I would like to apprentice while you amend your site, how can i subscribe for a blog website?
    The account aided me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of
    this your broadcast provided bright clear idea

    • Es vienmēr pērku Francijā, kur vairākas dienas esmu gandrīz ikkatru mēnesi. Tur arī vislielākā izvēle un viszemākās cenas. Nelaime tikai tāda, ka Latvijā esmu tikai augustā un decembrī. No LRP esmu mēģinājis viskautko, bet ne pie kā neesmu apstājies. Vienu brīdi man palīdzēja viens no viņu mitrinošajiem krēmiem, bet tagad esmu pārgājis uz Caudalie.

  2. Vēlētos autorēs ieteikumu krunciņu izlīdzināšanai. Esmu daudzus izmēģinājusi, bet man šķiet ka tie tādi reklāmas triki vien ir.

Komentēt

WordPress.com blogs.