Nuxe Creme Fraiche sejas krēms

Nuxe ir samērā jauns franču kosmētikas zīmols, kurš ir kļuvis ātri populārs visā pasaulē, pateicoties interesantajiem produktiem un dabiskajiem sastāviem. No līdz šim izmēģinātajām lietām varu ieteikt roku krēmu un slaveno sauso eļļu, kuru mīl pati Dženifera Lopesa.

Es jau sen vēlējos izmēģināt megapopulāro krēmu sejai Creme Fraiche. Šis krēms ir pieejams trīs versijās un pati populārākā ir domāta kombinētai ādai. Tā kā šo krēmu pirku februārī, tad tomēr priekšroku devu versijai, kas paredzēta normālam ādas tipam.

Ražotājs:

Krēms ir pasmagā keramikas burciņā, pie tam tilpums ir nedaudz lielāks nekā parasti – 60 ml. Tekstūra pabieza, izskatās pēc uzputotas maskarpones. Bet parts galvenais – smarža! Burvīga! Man pirmā asociācija diemžēl bija ar citu zīmolu- Decleor, kura izsmidzināmais ūdens arī smaržo pēc neroli. Skaisti!

Manuprāt, tīri pēc tekstūras šis krēms vairāk ir piemērots sausas ādas īpašniecēm. Tas ir pasmags. Ādā iesūcas pakāpeniski. Un tā dīvaini, jo uz ādas ir taukaina sajūta, bet spogulī rāda jau pietiekami normālu izskatu. Tā kā nožēloju, ka nepaņēmu versiju kombinētai ādai.

Par 24 stundu mitrināšau nemāku teikt. Esmu lietojusi krēmus, kas mitrina daudz labāk. Bet  dēļ smaržas es to lietotu jebkurā gadījumā, jo tā ir tīra aromaterapijas bauda.

Nobeigumā par sastāvu. Tas ir garākais, ko esmu redzējusi.

Cena ap Ls 22.

5 thoughts on “Nuxe Creme Fraiche sejas krēms

  1. Ja es kādreiz izdomāšu mainīt savu Chanel Hydra Beauty uz ko citu, tas noteiktu bus NUXE. Kur tu pirki šo krēmu? Pēdējo reizi kas interesējos par šo kosmētiku stockmann bija pavisam knapa izvēle.

    • jā, nu es arī tajā pašā Stockmann priku jau pie pustukšiem plauktiem. Ceru, ka neiet projām no Latvijas, jo man plānā izmēģināt vismaz pāris viņu produktus, Vēl Nuxe var nopirkt aptiekās

  2. Atbalsojums: Tukšā tara – jūlijs | Skaistuma dienas grāmata

  3. Atbalsojums: Priecīga diena- pasta diena | Ievas blogs

Komentēt

Veidojiet bezmaksas vietni vai emuāru vietnē WordPress.com.