Iepirkšanās faili – Pai Skincare un Lush

Vai tikai man pēc pasta apmeklējuma ir iedvesma rakstīt? Plānoju iegādāties pāris produktus no Pai, (jutīgas ādas eksperti, dabisks sastāvs, lieliskas atsauksmes), bet pirkt kaķi maisā man nepatīk, tāpēc biju priecīga par iespēju zīmola mājas lapā pasūtīt mini izmēģinājuma komplektu, pie kura dāvanā nāk musulīna (tāds vārds latviešu valodā tiešām pastāv?) dvielīti.(Paldies par labojumiem – muslīna) Cena ap Ls 5. Pai var nopirkt vairākos interneta veikalos, bet mani pārsteidza superātrā piegāde tieši no viņu mājas lapas – piektdien pasūtu, otrdien jau uzaicinājums uz pastu. Lūk arī saite uz mājas lapu.

pai_set

pai_set_2

Esmu burtiski pārlasījusies Caroline Hirons blogu un tā ietekmē nolēmu mainīt ādas kopšanas sistēmu. Vairāk par to citreiz, bet pārejai nolēmu dot Lush pēdējo iespēju sadraudzēties. Pirkumi šādi:

lush

Par visu detalizētāk nākamajos rakstos!

14 thoughts on “Iepirkšanās faili – Pai Skincare un Lush

  1. šajā gadījumā gan jau domāts muslīns, kas ir viegls, plāns kokvilnas, zīda vai mākslīgo šķiedru audums.
    gaidu atsauksmi par nezināmajiem produktiem no Pai.
    pagaidām par Lush lasu tikai blogeru atsauksme, pati neko neesmu mēģinājusi.

  2. priekš manas taukainās ar izsitumiem bagātās ādas lush attīrītāji ir apbrīnojami. esmu starā par dark angel.

  3. O, Pai, ļoti gaidīšu atsauksmes 🙂 Cerams, ka Ultrabland Tev patiksies, man jau ļoti patīk, tikai smarža varētu būt labāka. Tomēr arī tāds fakts, ka ne ar ko citu salīdzināt nevaru, jo šis pagaidām ir vienīgais attīrošais balzāms, kādu esmu mēģinājusi.

      • Nē, nebija gan…. Viss bija viendabīgs. Varbūtās pamēģini viņu samaisīt pirms lietošanas. Nevaru iedomāties, kāpēc tā, bet varbūt dēļ karstā laika… A kā Tev smarža, neliekas riebīga?

      • ewwww… es jau safočēju- sūtīšu Lusham 🙂
        Smarža nliekas pretiga, bet jauka arī nav.
        Smieklīga konsultante gadījās : “Varēsiet arī zābakus ar šo tīŗīt!”! Tas mani nemotivē pirkumam:)

  4. Pateicoties Caroline Hirons, man jau plauktā ir nolikts Aveda eksfoliējošais toniks, kā arī mitrinošais toniks, turklāt arī krēmveida sejas mazgāšanas līdzeklis no Burt’s Bees, kas neputo (agrāk es putas vien lietoju, bet cleansing balm man negribējās iegādāties, jo nepatīk tā visa drāniņu būšana).
    Pašlaik vēl mēģinu izlietot visu veco, lai ķertos pie viņas ieteiktā režīma un iegūtu sapņu ādu 🙂

      • Avedu pasūtīju vai nu Feelunique, vai nu Lookfantastic, neatceros vairs (katrs maksāja 17 mārciņas).
        Patiesībā gribēju pirkt Clarins toniku, bet Escentuals tajā brīdī nebija. Toties vēlāk pamanīju, ka arī La Roche Posay ir tāda veida toniks, kurš turklāt iznāk ekonomiski visizdevīgāk!

Komentēt

Veidojiet bezmaksas vietni vai emuāru vietnē WordPress.com.