Vienkārši labs nakts krēms – Clinique Super Rescue Antioxidant Night Moisturizer

Kopš manas neveiksmīgās pieredzes ar Kiehl`s serumu, kad tikai pēc cīņas ar pumpām atradu ne visai glaimojošu atsauksmi par šo produktu Paula`s Choice lapā, ik pa laikam izmantoju šo resursu, lai palasītos par savu vēlmju sarakstu objektiem. Tieši tā arī izvēlējos šo nakts krēmu – Clinique Super Rescue Antioxidant Night Moisturizer.

clinique_super_resque

Šis krēms ir pieejams trīs versijās. Mana izvēle krita uz kombinētai un sausai ādai paredzēto, kas mani pilnīgi apmierina. Krēms ir vidēji biezs, labi klājas, iepakots plastikāta tūbiņā, labi iesūcas ādā, neatstājot taukainu spīdumu. Tas ir bez smaržvielām, kas samazina alerģisku reakciju risku, bet šis gumijotais sastāvdaļu aromāts noteikti nav mans mīļākais, lai gan pēc kāda laika tas pazūd un visu nakti tā apskāvienos nav jāpavada.

Krēma sastāvā ir mitrinošas sastāvdaļas, augu eļļas un ekstrakti (piem., planktons, kas mani nez kāpēc neizsakāmi uzjautrināja un lika domāt par vaļiem), kā arī antioksidanti. Ir arī silikoni, bet nav minerāleļļas.

Kāpēc es to nosaucu par vienkārši labu krēmu? Tad jārunā par mūsu ekspektācijām (kuras kultivē arī visas šīs reklāmas ar bezporu sejām) ieraudzīt kaut kādu negaidīti pārdabisku efektu. Kad pamostoties no miega pēc pirmās ar krēmu pavadītās nakts, dzīvesbiedrs un kaķis sajūsmā noelšas, priekšnieks maksā algu, negaidot, ka ieradīšos darbā un uz ielas sastaptie garāmgājēji pasniedz dārza veltes un savus mazuļus samīļošanai mana neaprakstāmā starojuma iespaidā. Nē, nekas tāds (pagaidām) nav noticis. Šis krēms vienkārši labi mitrina ādu, neaizsprosto poras, nekairina ādu, labi sadzīvo ar jebkuru manu serumu, bet antioksidantu darbošanos ar neapbruņotu aci īsā periodā neieraudzīsi. Vienkārši labs nakts krēms.

Sastāvs interesentiem:

clinique_cream_inci

Un šeit arī apraksts, kurš iedvesmoja pirkumam. Jā, un man patīk Clinique cenas / snieguma attiecība. Precīzu šī krēma cenu neatceros, bet šķiet, ka bija zem Ls 30.

14 thoughts on “Vienkārši labs nakts krēms – Clinique Super Rescue Antioxidant Night Moisturizer

  1. Es arī savos meklējumos un pētījumos esmu nokļuvusi Paulas pasaulē, pašlaik kā reiz lasu vienu no viņas grāmatām. Pasūtīju arī Paulas Choice vairāku līniju paraudziņus. Nepiekrītu visam viņas teiktajam 100%, bet ļoti daudz vērtīgas informācijas.. Kad sakārtošu to visu pa plauktiņiem priekš sevis, noteikti taps raksts..

  2. Wonderful beat ! I wish to apprentice while you amend your website, how
    can i subscribe for a blog website? The account helped me a acceptable deal.
    I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear concept

Komentēt

Veidojiet bezmaksas vietni vai emuāru vietnē WordPress.com.