Bioderma Photoderm Max Compact SPF 50+

Diskusijās bieži parādās jautājums par saules aizsargfiltra atkārtotu uzklāšanu dienas garumā, jo kā zināms, pat stabilākie filtri pakāpeniski uz mūsu ādas sabrūk un ir jāatjauno. Lūk arī produkts-atbilde uz šo jautājumu. Jaunais Bioderma Photoderm Max Compact SPF 50+ UVA 24.

Lasot informāciju internetā, ātrumā biju iedomājusies, ka šis ir birstošais pūderis. Bet nē – krēmveida kompaktais tonālais līdzeklis, kas patreiz Latvijā pieejams divos toņos. Uzreiz pateikšu, ka izteikti gaišās ādas īpašnieces var dusmoties, jo produkts pieejams salīdzinoši tumšos toņos. Pie tam toņi ir izteikti brūnajā toņu gammā, atgādinot bronzerus. Iepakojums ērts, bet plastmasīgs. Pievienots sūklītis produkta uzklāšanai, ir arī spogulītis.

Atverot iepakojumu toņi ir šokējoši tumši. Uz ādas iztušējot tie ir jau gaišāki. Pie tam tumšākais ir skaistā zeltainā tonī, kas skaisti izcels iedegumu (atvainojos par saķēpāto produktu, bet mēs nepacietīgās nevarējām sagaidīt fotoaparāta ierašanos un jau iebraucām produktos ar pirkstiem).

Ar manu vasaras ādas toni, es varu lietot gaišāko toni to prātīgi iztušējot. Bet blīvu līdzekļa kārtu es neveidoju, jo tad tonis ir pārak intensīvs un nedabisks.

Mans verdikts – labs produkts brīvdienām, kad saulē dzīvojamies daudz vairak nekā darba dienās. Noteikti ņemšu līdzi uz pludmali. Toņu dēļ nevaru klāt blīvā slānī, kas mazina SPF, tapēc lietošu atjaunošanai, bet pirms tam parasto krēmveida saules aizsargfiltru. Ikdienai es palieku pie parasta tonālā krēma, kas ideāli saplūst ar manu ādu un kam var perfekti piemeklēt toni.

Nopērkams aptiekās. Cena ap Ls 16.

11 thoughts on “Bioderma Photoderm Max Compact SPF 50+

  1. Es arī biju iedomājusies, kā šīs būs birstošais 🙂 jau gāju to pirkt, bet izrādījās tonālais, atliku pirkumu.Un jā toņi ir ļoti tumši, bet man likās kā gaišākais man varētu derēt.

      • Es parasti tad uzreiz pēc “ķeiģeļsejas” izskatos! Bet nu ko es varu gudri spriest, jāpamēģina, nez, aptiekāš šitiem ir arī testeri?

      • Izskatās tumšāki nekā īstenībā ir 😉
        Var izmēģināt- testeri ir Ģimenes aptiekās: Galerijā centrs, Alfā, Spicē, Olimpijā un tajā, kas pretī Radisson Blue hotel (bijusī viesnīca Latvija)
        Cilvēkam, kas nedrīkst sauļoties, būs gan aizsardzība, gan vasarīgāks izskats.

Komentēt

WordPress.com blogs.