Vasaras smaržas

It kā jau vasara ir brīdis, kad mierīgi var iztikt bez smaržām. Smaržo viss un netaupoties- jūra, koki, ziedi, nopļauta zāle, kaimiņa grills… Bet es esmu jaunu vasaras smaržu medību fāzē. Kaut ko vieglu, bet ne “plakanu” un pārāk vienkāršu. Kaut ko bez tropiskiem augļiem Escada stilā. Lūk, kas ir bijis manos vasaras smaržu krājumos (pieplusojam klāt vēl visādus hugobosus, estilauderpuķītes).

Pēc daudzu desmitu smaržu notestēšanas, bijušo atmešana, favorītos izvirzījušās Guerlain Aqua Allegoria Mandarine & Basilik (bet ļoti nenoturīgas)  un Acqua di Parma Magnolia Nobile (interesanta kompozīcija, kaut gan mazliet pasmaga vasarai).

Mīļie lasītāji! Kādas ir jūsu mīļākās vasaras smaržas?

20 thoughts on “Vasaras smaržas

  1. Pavisam karstām dienām man ir Ardenas Green Tea, bet vispār mana vasara ir Van Cleef & Arpels Feerie vieglākais EDT variants.

  2. Izklausās labas 🙂 Flakons bildē ar tā neko, bet varētu būt smags. Bet sarežģīti laikam ir visi Van Cleef & Arpels flakoni, škiet, ka vismaz puse idejas ir flakonā, kā jau juvelieriem 😀

  3. Hm, a es gan secināju, ka nevaru nosaukt savu vasaras aromātu, jocīgi! Jāsāk pie tā cītīgi strādāt! 🙂

  4. Man laikam pašlaik vismīļākās ir Serge Lutens sa Majeste la Rose, bet tā man vasarai patīk arī kaut ko jeftīgu uzpūst, man liekās kā tādi austrumnieciski aromāti lieliski atplauks siltā laikā.

Komentēt

Veidojiet bezmaksas vietni vai emuāru vietnē WordPress.com.