Bourjois Flower Perfection tonālais krēms

Kā mēs zinām no komiksu varoņu dzīves, katram īstam vīram ir savs kriptonīts, bet sievietei – nevainīga vājība. Man to vājību laikam ir gan mazliet par daudz, bet viena no tām skaistumkopšas jomā noteikti ir tonālie krēmi. Meklējot ideālo tekstūru, efektu, kvalitātes, cenas balansu, šajā pavasarī esmu atradusi veselus trīs (tāpēc jau tā saucas vājība) produktus, par kuriem mēģināšu pastāstīt tuvākajā laikā.

Bourjois Flower Perfection ir sedzošs, matējošs tonālais krēms, kas nodrošina 16 stundu perfektu izskatu ar anti aging efektu, pateicoties sastāvā iekļautajiem augu ekstraktiem. Krēms satur arī SPF.

Jāsaka, ka Bourjois ir viens no maniem mīļākajiem zīmoliem tonālo krēmu jomā. Viņu 10 Hour Sleep Effect vairākus gadus vienmēr bija manā kosmētikas makā un arī citi tonālie krēmi ir ar pārsteidzošu kvalitāti.

Vispirms sāksim ar iepakojumu. Kā redzams, augšējā daļā atrodas kas līdzīgs tornim. Lai kliedētu neskaidrības, uzreiz pateikšu, ka atsevišķā nodalījumā atrodas mazs sūklītis kosmētikas uzklāšanai. Diemžēl man tas liekas visai nepraktisks savu mazo izmēru dēļ. Pie tam tas regulāri mazgājot noteikti zaudēs kvalitāti, bet ārkārtas situācijām – kāpēc gan nē?

Es full coverage tonālos krēmus izmantoju visai reti, bet vienam šādam krēmam noteikti mājās ir jābūt. Es teiktu, ks šis produkts ir vairāk par vidēji – pilnībā sedzošs, atkarībā no uzklāšanas tehnikas. Mēģināju klāt gan ar pirkstiem, gan sūklīti – otrajā gadījumā sanāk vieglāks efekts.Nav  problēmu problemātiskajās vietās krēmu uzklāt papildus, lai panāktu pilnībā sedzošu efektu. Mazliet cauri spīd ādas tekstūra, man vēl mazliet prasās konsīlers zem acīm, bet ja nav īpaša problēmas ar riņķiem, ar šo tonālo pavisam noteikti pietiks.

Man bija ļoti jokaina sajūta, ieraugot sevi spogulī. Principā tas arī ir Photoshop pudelītē. Rezultātā ir ļoti izlīdzināts ādas tonis, matēta āda (bet ar normāla ādas mirdzuma pazīmēm, nevis sausi matēta). Obigāts komplektā ar šo tonālo krēmu ir vaigu sārtums, jo šis tonālais noslēps visu dabisko toni, kas jebkad varētu parādīties, tāpēc personīgi man seja liekas mazliet plakana. Mazliet var izcelt ādas sausumu, ja tāds ir.

Man ir sajūta, ka šim tonālajam krēmam vajag mazliet it kā “nosēsties” uz ādas, jo pēc minūtēm desmit tas noteikti izskatās pilnībā saplūdis ar ādu. Dienas laikā Bourjois Flower Perfection uzvedas labi. Matētais efekts arī turas vismaz 6 stundas, bet īstais tests noteikti tam būs siltajā laikā, kurš mums vēl priekšā.

Ja vajag perfekti izlīdzināt ādu (piemēram, vakara pasākumam), paslēpt rētiņas, plankumus vai pumpas, šis noteikti būs īstais tonālais krēms. Pārsteidzoši kvalitatīvs un lietošanā ļoti patīkams. Tiešām iespaidīgi!

10 thoughts on “Bourjois Flower Perfection tonālais krēms

    • Jā, es interneta dzīlēs parakos, un tur ir nr.51,bet man šis 52 ir ļoti ok priekš manis, it īpaši tagad, kad jau saulīte izlīdusi un mana seja pat ar spf paliek nedaudz tumšāka 🙂

    • Labs noteiktam mērķim- ja tiešām vajag ko nomaskēt. Tad tas ir labākais,ko esmu mēģinājusi. Man tas nav gluži katrai dzīves dienai, bet pēdējās divās nedēļās esmu to lietojusi jau reizes 5-6 🙂 Bet par ideālo rakstīšu vēlāk – Healthy Mix Serum. Tajā ir viss ko es tonālajos krēmos mīlu. Savukārt tā nomaskēt kā ar Flower Perfection noteikti nevarēs.

  1. Atbalsojums: Bourjois Healthy Mix Serum tonālais krēms | Skaistuma dienas grāmata

  2. Atbalsojums: Bourjois Healthy Mix Serum tonālais krēms

Komentēt

Veidojiet bezmaksas vietni vai emuāru vietnē WordPress.com.